Hejhallo!

Nu har vi precis kommit hem. Vi har varit på mediamarkt (x2), netonnet (x2), onoff, plantagen och telenor. Phew.. Skönt att komma hem. Hah, jag och mamma hade jättekul idag när vi åkte runt till alla ställen. Speciellt när vi skulle från mediamarkt till netonnet. Ingen av oss hittar särskilt bra där borta i barkaby så vi chansade hejvillt. Efter ett tag började jag känna igen mig lite så då sa jag till mamma:
- Jag känner inom mig att vi måste åka ditåt *pekar*!
För att åka dit var vi tvugna att åka igenom en jobbig korsning, bilarna kom från höger och vänster, så mamma blev lite stressad, lite stressad blir mycket stressad. Efter en litenstund blir det en liiitenliten lucka. Mamma satsar, gasar och kör HELT FEL. hahahahah, medans vi åker så märker hon att det är fel och utbrister "men hit skulle vi ju inte".. Jag skrattade så jag fick magont. Min mamma är så söt.

Wellwell, that's it for now. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Emelie

när kommer din nya design? :)

2009-04-19 @ 16:05:48
URL: http://sensuellt.blogg.se/
Postat av: Baski

Haha hon var så taggad i stundens hetta!

2009-04-19 @ 18:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0