Hallo!

Godmorgon!
Dålig uppdatering igår, sorry. Men jag hade inte riktigt tid kändes det som.

Dagen började med att jag var på praktik. Min lärare tittade förbi en snabbis. Efter praktiken åkte jag direkt till mammas jobb där jag skulle hjälpa till med lite saker. Dom hade invigning av deras kontor så det kom massa gäster. Ganska mycket spring fram och tillbaka. Men det gick så bra så.

Idag är det torsdag och efter praktiken ska jag åka och handla lite grejer med mamma. Förbereda lite inför imorgon liks. hihi.

Haha, jag sitter och kollar på vakna med the voice. Jag tycker deras straff på störst bäst och vackrast är skitbra. "Ställa samma fråga 3 gånger till en gäst" hahahah. Det låter som något jag och mina vänner skulle kunna komma på. hihi.

hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0