Hallo!

Snart ska Chrille gå. Så då blir det bara jag, smeckie och den nya praktikanten, Alexander, kvar. (och alla andra men dom räknas inte, hihi). Chrille hälsar att han är naturell i armhålan. haha. Han glömde ta på sig deo imorse så han gjorde det nyss. haha.

Haha, imorgon ska jag och Sebastian hjälpa mamma på hennes jobb. Vi ska servera hennes kunder, haha. Det blir... intressant. Undra hur det ska gå. haha. Aja. Det kan ju inte gå sämre än uselt så det blir nog bra.

Rebecka påstår förövrigt att vi har hjärntvättat henne. Nu förtiden är det inte bara jag och Chrille som säger att hon är gammal. Nu har hon tillochmed börjat erkänna det SJÄLV! haha. (in your face rebus!!)

Jag längtar tills på fredag. Då ska vi fira mig förtusan! Jag och mina vänner sattsäga. Det blir 10kamp och lite sånt smått och gott! haha. yeey.
Och på lördag kommer släkten.... Då ska vi fira mig, igen. Massa party..
Och på söndag ska jag och baby på bio. Haha, han skickade sms till mig tidigare och skrev: "får man bjuda damen på bio på söndag?" Och jag tänkte bara: "Jaha, undra varför? Han kanske bara vill vara lite extra söt".. NU kom jag på att jag fyller år då. Bra Sara, Duktigt! haha.

Kommentarer
Postat av: Emelie

hahahah bra SARA!

2009-04-21 @ 16:43:55
URL: http://sensuellt.blogg.se/
Postat av: Sir Brasse.

GRATTTTTTTTTTTTTTTTTIS i förskott Sara L.

/ Brasse.

2009-04-23 @ 04:12:53
URL: http://hjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0