hah.

haha, alltså jag skäms fan lite över mig själv. Jag har blivit en riktig bloggläsare! Jag läser typ alla bloggar nu för tiden känns det som.. Fast egentligen är det mest när jag har tråkigt. Kollade nyss in fjortisbloggaren som Emelie skrev om förut. åh alltså. Jag blir så ledsen när folk ser ut som hon gör och är helt bombsäkra på att andra människor älskar dom. That's so sad alltså. Jag tror hon heter Desirée eller något? wellwell.. Hon växer väl också upp någon dag :)
En annan sak jag tycker är rätt pinsamt är han gaybloggskillen, Amir. hahah.. Blir du en stor bloggare så kan du räkna med att få ett mail eller liknande av Amir så han kan bli din vän!

Aja, nog om det. Nu kollar jag på 2 and a half men. Det programet är förjävla bäst alltså. Det och How i met your mother. FOCK YE! haha.

"När jag blir stor ska jag döpa mitt barn till fuck you"

Pussigullet

Kommentarer
Postat av: Sir Frasse!

Men inte fan läser du hjältar! Lackar

2009-04-20 @ 21:54:47
URL: http://hjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0