Godmorgon!

Nu sitter jag här på praktiken och äter frukost. Det är mysigt. Idag ska vi ha möte igen, sen blir det till att jobba på design.

Imorgon är det mösspåtagning som gäller. Det känns alltid så konstigt att komma tillbaka till skolan när man inte varit där på ett tag. Det känns inte ens som att man går där. höh.. Vilket jag inte längre gör snart ;) tihi

Igår var jag och mamma förövrigt och kollade på ny telefon. Självklart fanns den jag vill ha inte inne. typiskt.. Men den skulle komma in typ nästa vecka eller så så det är lugnt :)

aja, höres senare. puss

Kommentarer
Postat av: Emelie

Idag är nog enda dagen någonsinn som jag kommer till min pralle innan er :P

2009-04-28 @ 09:06:07
URL: http://sensuellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0