Godmorgon!

Hejsan på er!
Nu håller jag på och städar lite, blir ju kalas ikväll igen så ja, det är bara att fixa liks! haha.

Igår var det jättetrevligt och kul faktiskt! Jag har ju ingen kamera så jag har inga bilder, men både Frida och Oscar tog massvis med kort så jag får vänta tills dom känner att dom vill dela med sig av dom, hihi.

Vi började med att äta ute i solen på min altan, mysigt! Sen gick vi ner till ängen och lekte. Det var Powerpuffpinglorna mot Team Bäski.
Mitt lag, powerpuffpinglorna bestod av; Mig, Chrille, Amanda, Emelie, Oscar och Robin.
Team Bäski bestod av; Nicco, Sebbe, Kicki, Christer och Mickan. Frida var egentligen också med i laget men hon ville dokumentera allt genom att ta kort i stället så så fick det bli!

Slutresultatet blev 6 - 1 till Powerpuffpinglorna, fuck yeah! haha.

Kvällens snyggaste grej går bannemig till Christer som gick in till 100% och bröt nacken (typ). Det kan man kalla Teamspirit! hoho.

(Rebecka din fis, du får väl se till att bju på godis när vi är på prallen nästa gång ;) OCH HÖR SEN, jag är HELT fast för Jag är en vampyr! Det är ditt fel, hihi)

Nu måste jag fixa iordning lite mer, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0