Godmorgon!

Nu sitter vi på prallen, som vanligt :) Jag och Chrille har precis varit och köpt lunch. PANNKAKOOOR!!! mums! Jag har varit sugen på det sen typ .. jag vet inte, några dagar :)

Haha! Vet ni vet ni??!! Vi brukar spela lite alfapet ibland jag, chrille och rebecka. Jag förlorar alltid, verkligen alltid! Men idag när vi spelade blev det ändring på det hela. Se själva:



Vilket resulterade i:



haha, shit vad nöjd jag blev!!! Helt PAFF!!

Annars då?
Ikväll vet jag inte vad som händer, som vanligt. Sebbe ska på fest hos en tjejkompis, Nicco ska till sin pappa och Emelie ska på skiva. Jag försökte få Chrille till att hitta på något men han lät inte så intresserad, haha. Aja, något händer väl alltid :)

puss.

Kommentarer
Postat av: Krissan

hör av dig till mig om du inte hittar på något ikväll

2009-04-17 @ 12:42:24
URL: http://krissans.blogg.se/
Postat av: nissu

haha är du lite mobbad? ^^

2009-04-17 @ 14:03:39
URL: http://nicolinabaute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0