Goddagens!

Nu sitter jag hemma hos farsan och har precis käkat. Blev inge besök hos tanten idag.. Aja, får bli en annangång ^^

hahah, alltså jag och Chrille är bäst på att retas med Helle och Rebecka på praktiken. Rebecka är typ... några år äldre än oss (inte många, men typ 4?) och vi skojar alltid med henne och säger att hon är gammal. Tillexempel:
- Rebecka tog studenten när vi var 4 år.
- Rebecka föddes ca 400år f.k
- Rebecka var Jesus homegirl.


Bli inte ledsen nu smecka, vi lovar att ta hand om dig när du blir en senil gammal tant. (Imorgon) hihihih..

Jag ska nog gå på promenad ikväll. Det är så mysigt. Sebastian får bannemig följa med mig.

Jag längtar tills på fredag, hihi.

Puss

Kommentarer
Postat av: becka

hahahahahaha!!!



JAG VET EN SOM INTE SKA FÅ GÖRA ELD I MORGON!



;)

2009-04-20 @ 19:52:40
URL: http://beckatheblogger.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0